F (腐女日常) (逐月之旅) - Taetee couple gallery 四哥四嫂情侣照合集 - TWI IN FLAMES

(腐女日常) (逐月之旅) - Taetee couple gallery 四哥四嫂情侣照合集


Good day everyone.
since this post is about taetee gallery
and i understand about some international fans 
would like to search some taetee picture
so i would like to conduct today posts in english.
this post is mainly about taetee gallery along these years
i would not talking much in this post
just some pictures will do
 i hope you enjoy the picture
love 2moons
love sbfive
love godbas
love taetee
love kimcop
  will definitely update the gallery when i got some new picture
=D

(ok, i want to conduct my mind speech in mandarin now...)

其实一开始想做这个合集是因为
虽然我一向来除了godbas
我也非常爱着taetee
但是今年不知道什么原因
我更加爱他们了
不确定是不是因为
今年我又去见了他们的关系
反正我已经越来越爱了
然后想做这个po
是因为现在真的太爱了
(正确来说这是第三年爱着他们了)
因为太怕
所以会更怕失去
目前来说
sbfive和god都还是我的生活重心
当了我两年多的重心
我真的很怕有一天
我就这样不爱他们了
我付出的就这样不见了
我真的很怕那天的到来
所以目前只好
尽我所能
把我之前和他们一起度过的日子
全部po上来这里
如果有一天我真的出坑了
至少我的回忆在这里
在ig
都可以被寻回
我不希望这个日子那么快到来
我好想再爱你们久一些

给我多点时间
让我在你的身边
amberynn. 
13/10/2019.
6:45pm.























































































































CONVERSATION